TOP 10 - Magazine care lipsesc din Romania

H&M

1. Compania suedeza a facut legenda in Romania inca din anii ‘90 – prin hainele sale ieftine, colorate si foarte trendy - dar, cu toate astea, inca nu are un magazin in Romania (desi din 2007 se tot zvoneste ca va aparea unul). Are mai mult de 1700 magazine in 34 de tari, comercializand haine pentru barbati, femei, copii si in special adolescenti. Conceptul prin care suedezii au cucerit Europa si lumea e cel de "fast fashion" - haine ieftine facute imediat dupa "saptamanile modei" din toamna si primavara, care se adreseaza consumatorilor de "supermarket", cu venituri medii si modeste: tricouri cu 7 euro, genti cu 16 euro, pulovere cu 10 euro, rochite cu 15 euro. Pe de alta parte, compania scoate colectii in colaborare cu nume mari ale modei (Lagerfeld, R. Cavalli, Viktor&Rolf), ale caror preturi trec de 40 de euro.

Lee

2. Ca si Levi’s, Lee are pedigree istoric, fiind tot un fel de "the original" jeansi din SUA (s-a infiintat in 1889). Accent pe linia clasica, "indigo" si pe modele largi. Preturile sunt asemanatoare cu cele de la Levi’s, concurand pe acelasi segment de piata.

Victoria’s Secret

3. Este un brand american de lenjerie, parte a puternicei companii Brands Limited, al carui obiect este, de asemenea, lenjeria. Se adreseaza buzunarului mediu (12 -16 dolari bikini), tintind publicul american de supermarket.

Banana Republic

4. Compania de haine, fondata in 1978, a fost initial branduita pe ideea de excentricitate exotica, dar, cand a fost achizitionata de Gap Inc (1983), a fost orientata spre segmentul de lux mainstream (cele mai scumpe produse din portofoliul Gap).

Camper

5. Companie spaniola care, pentru o scurta perioada, a avut un magazin in Bucuresti. Se remarca in special prin pantofii de dama fara toc, "eco" si confortabili, in culori tineresti si cu design-uri nonconformiste. Preturi pentru segmentul office (100 euro perechea).

Old Navy

6. Este o companie detinuta de Gap Inc, care produce haine pentru toate segmentele. Dintre diviziile Gap are cele mai mici preturi – dar nici liniile de moda nu stralucesc prin inventivitate sau indrazneala, ci printr-o linie cam atemporala si usor obosita.

Steve Madden

7. Compania americana este specializata pe incaltaminte pentru femei tinere, cu o linie foarte cool (chiar daca mai comercializeaza si incaltaminte pentru barbati si copii). Cizmele sunt intre 150 si 250 de dolari, pantofii la 100– 200 dolari.

Piperlime

8. Este una din ultimele divizii aparute ale Gap. Inc (din 2006), specializata pe incaltaminte si genti – pentru ambele sexe (plus copii). Brand cu nazuinte premium, in care chilipirurile inseamna un produs redus la 100 dolari.

Ugg

9. Brandul Ugg a fost rodul unei enorme controverse intre Deckers si cateva companii australiene. Cizmele Ugg sunt cizme din piele de oaie intoarsa, cu blana la interior, ce au explodat in moda la inceputul anilor 2000. Preturi intre 100 si 250 dolari (cu o medie de 150 dolari).

Tokidoki

10. Brand italian creat in 2005, inspirat de subculturile japoneze cool (manga, otaku, goth). Produce accesorii, incaltaminte, tricouri, figurine, toate inspirate de pop art-ul japonez. Preturi piperate – 28 dolari un tricou, 100–200 dolari o geanta, 150 pantalonii de dama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu